marca 11, 2021

Nowy początek

 


Już od jakiegoś czasu myślałam o powrocie do blogowania. Moja przygoda z tym światem zaczęła się kilka lat temu. Założyłam wtedy blog książkowy i muszę przyznać, że przez dwa lata prowadzenie go dawało mi wiele radości i satysfakcji. Dzięki działalności w blogosferze udało mi się poznać ciekawe blogi, nawiązać współpracę z kilkoma wydawnictwami oraz wziąć udział w wielu dyskusjach na tematy książkowe i nie tylko. To były niesamowite dwa lata. Jednak w pewnym momencie chyba się wypaliłam. Prowadzenie bloga zaczęło mnie męczyć, a pisanie tekstów stało się niemiłym obowiązkiem. A przecież nie na tym to powinno polegać. Postanowiłam się wtedy zresetować i zrobić sobie przerwę. Myślałam, że będzie ona krótka. Cóż… ostatecznie trwała 5 lat. Jednak w mojej głowie nadal kłębi się wiele myśli, którymi chciałabym się podzielić. 


Tym razem nie zamierzam się ograniczać tylko do tematyki książkowej. Pewnie teraz pojawiło się u was pytanie, o czym będziecie mogli tu poczytać ? Cóż… nie chcę tego konkretnie określać. Nie chcę czuć się ograniczona. Chcę móc pisać o wszystkim, co mnie interesuje, co akurat przyciągnie moją uwagę i o czym będę chciała podyskutować. Więc nie zdziwcie się, gdy traficie tutaj na teksty o planszówkach, filmach, różnych inicjatywach czy też na relacje z życia osoby posiadającej dwa koty. 


Do napisania i przeczytania niedługo,

Jeżyk_w_literatce, czyli Weronika 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Jeżyk w literatce , Blogger